Може би сте забелязали, а може и да не сте обърнали внимание, но KFC следва само 11 акаунта в Twitter. Ако сте видели този факт, няма как да не се питате защо само 11? Много просто - явно това е една тяхна интересна маркетинг стратегия за успех в социалните медии, пише Daily Mail.
Стана ясно, че ограниченият брой акаунти всъщност представлява отдаване на почит (и реклама) към известната рецепта за вкусно пиле на веригата заведения за бързо хранене, а именно "11 билки и подправки" или както звучи на английски "11 Herbs and Spices".

В своя Twitter профил KFC следва само шест човека (известни личности) на име Хърб (HERB) и петте момичета от SPICE Girls. Като съберем две и две, или в този случай 6 HERBS + 5 SPICES, получаваме 11 Herbs and Spices.

Оказва се, че телевизионните реклами в САЩ на KFC, показващи примамливото пилешко с "11 билки и подправки" (11 Herbs and Spices), може би са създали една от най-невероятните маркетингови кампании на Twitter. Откровението за 11-те бе изтъкнато от Twitter потребител наскоро.

Туит постът е споделен повече от 208 000 пъти и харесан почти 447 00 пъти за по малко от едно денонощие - всичко това от човек със скромните 242 свои последователи (станали близо 800 след "отковението" му). Дали е случайно откритието на този потребител? Едва ли.