В извлечения от черната кутия на А320 аудиофайл се съдържат именно записите на разговорите на пилотите на самолета от Germanwings, който катастрофира при полет Барцелона-Дюселдорф, е заявил на брифинг директорът на френското Бюро за разследване на авиокатастрофи (ВЕА) Реми Жюти, предаде РИА "Новости"
&quot;За наше общо облегчение, независимо от повредите, ние успяхме да извлечем аудиофайл, който съдържа запис, отнасящ се именно към този полет&quot;, заявил Жюти.<br /> <br /> Той категорично отказал да разкрие подробности за съдържанието на записите и тяхната продължителност. По-късно обаче експерти оповестиха неофициално, че при прослушването на записите последните съобщения от борда на самолета не съдържан нищо необикновено, а само текущи работни подробности. Няма никакви съобщения за извънредно произшествие. <br /> <br /> Така мистерията около причините за трагичния инцидент, при който няма оцелели, продължи. Главният изпълнителен директор на &quot;Джърмануингс&quot; Томас Винкелман днес посочи, че някои пилоти, стюарди и стюардеси на компанията, които не са искали да пътуват са сторили това по емоционални причини. Той допълни, че ръководството напълно разбира ситуацията. <br /> <br /> Според &quot;Шпигел&quot; обаче причина за отказа на екипажите да изпълняват задълженията си &quot;очевидно е фактът, че разбилият се самолет - заради технически проблеми, е прекарал няколко часа в понеделник в режима, познат като &quot;самолет на земята&quot;. Според &quot;Таймс&quot; става дума за &quot;бойкот&quot; специално на самолети, които са на възрастта на разбилия се 24-годишен А-320. Компанията отмени общо 30 полета.<br /> <br /> В сряда стана ясно, че самолетът е имал ден преди катастрофата технически проблем с вратата на гнездото за предния си колесник. Това е наложило машината да остане през целия ден на летището в Дюселдорф, твърди &quot;Шпигел&quot;. Според говорителка на &quot;Луфтханза&quot;, на която &quot;Джърмануинсг&quot; е нискобюджетният филиал, проблемът е бил решен. Шефът на &quot;Луфтханза&quot; Карстер Шпор от своя страна заяви, че катастрофата е абсолютно необяснима, тъй като самолетът е бил в безупречно техническо състояние с двама опитни пилоти.<br /> <br /> Според една от изнесените теории на авиационни експерти е възможно причина за катастрофата да е пръснало се предно стъкло на самолета, при което пилотите да са изпаднали в безсъзнание, което обяснява защо не са изпратили сигнал за тревога, писа &quot;Дейли мейл&quot;.<br /> <br /> Внезапна декомпресия като причина за инцидента посочиха и други медии. Тази машина е извършвала средно 5.3 полета дневно за своите повече от 24 години. Всеки цикъл на излитане и кацане, на херметизация и дехерметизация добавя нов стрес върху корпуса. Полет 9525 от Барселона до Дюселдорф вероятно се е снижавал с 1000 м на минута от крайсерската си височина от над 11 500 м, тоест два пъти по-бързо от нормалното темпо на снижаване. Ако е имало нещо като рязка декомпресия - дали поради износване на метала или от бомба - първата работа на пилотите би била да свалят машината под 3050 м, където въздухът става за дишане.<br /> <br /> Втората вероятност е техническа грешка. Самолетите &quot;Еърбъс&quot; имат едни от най-сложните пилотски кабини. Третата възможност според АП е терористичен акт. Пилотска грешка също не е невероятна. &quot;Фигаро&quot; посочва като възможни причини и ято птици, както и избухване на зареждащи се литиеви батерии.<br /> <span style="color: rgb(128, 0, 0);"><strong><br /> ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ</strong></span><br /> <br />