Вторият пилот на разбилия се над Френските Алпи самолет на компанията „Джърмънуингс“ е започнал работа през 2013 година и е имал едва 630 летателни часа, съобщи Агенция „Франс прес”, като се позова на представител на „Луфтханза”.
В същото време капитанът на самолета е бил с 10 - годишен стаж като пилот и над 6000 летателни часа. Това означава, че опитът на втория летец не е бил достатъчен, за да се справи с критична ситуация на борда.<br /> <br /> В някои медии вече се появи и версията, че падането на самолета може да бъде обяснено и със самоубийство на единия от двамата пилоти. Това стана след като &bdquo;Ню Йорк Таймс&rdquo; писа , че единият от пилотите е бил извън пилотската кабина по време на снижаването на машината и е правил отчаяни опити да проникне вътре. /БЛИЦ<br /> <br /> <br /> <br /> <br />