Facebook не крие амбициите си в сегмента на онлайн видеото. Компанията от много време говори за големия потенциал на този сегмент и вече иска да се възползва максимално от него. За целта тя дори планира да създава собствена продукция, съобщава в. The Wall Street Journal.

Според източниците на вестника компанията преговаря с известни холивудски агенции и филмови студия. Тя иска сериалите ѝ да имат оригинални сценарии и популярни имена в актьорския състав и екипа. Facebook търси всякакви идеи, включително по-евтини сериали чиято продукция ще струва около няколкостотин хиляди долара на епизод, така и високобюджетни разработки, за които е готова да плаща до 3 млн. долара на епизод.

Основната аудитория, за която Facebook иска да създава видео съдържание, е 17-30-годишни. По-широката аудитория, която си е избрала, е между 13 г. и 34 г. Освен това Facebook планира доста голямо разнообразие от сериали. Очаква се още с пускането на услугата тя да предлага над 20 предавания. Сред тях ще има и поне едно риалити шоу. За сега Facebook не е коментирала темата.

Според вестника, освен по теми, предаванията ще са разнообразни и по продължителност. Някои от тях ще имат кратки епизоди от по десетина минути, което ще ги прави подходящи за гледане и от мобилно устройство. Епизодите на други ще достигат и до 30 минути. Очаква се услугата на компанията да стане факт още тази година, но всички зависи от това как ще протекат преговорите между Facebook и филмовите студия.