Американската компания „Дженерал Милс” разкри защо е избрала Григор Димитров свой посланик и лице на световноизвестната марка сладоледи Häagen-Dazs.

"Бяхме омагьосани от фантастичното развитие на Григор и харизматичната му личност както на корта, така и извън него. Той не просто живее с нашите най-важни ценности, що се отнася до това да е абсолютен перфекционист в собствения си занаят, но е и човек, който налага тенденции. Това кореспондира с нашата млада публика по цял свят", обясни Мат Салтер, който е директор на бизнес отдела на компанията за Европа и Австралия.

Гришо и американците са подписали договор още преди началото „Аустрелиън Оупън”. Марката Häagen-Dazs бе спонсор на "Уимбълдън" миналото лято, когато Димитров за първи път рекламира сладоледи с вкус на ягода и на крем.

"Щастлив съм да бъда първият тенисист, който е посланик на Häagen-Dazs. Този сладолед е извънземен. Мога да се откажа от много неща, за да успея, но никой не може да ми отнеме моят Häagen-Dazs сладолед", написа самият Гришо в социалните мрежи.

АУСТРЕЛИЪН ОУПЪН, МЪЖЕ - ПРОГРАМА И РЕЗУЛТАТИ
АУСТРЕЛИЪН ОУПЪН, ЖЕНИ - ПРОГРАМА И РЕЗУЛТАТИ