Българската компания за онлайн залози и игри Efbet едва ли е непозната на някого в страната. Със сигурност малко са хората, които не са чували за бранда, понеже той е широко разпространен в спортната сфера у нас. Ефбет е бранд, който не просто налага тенденциите в своята област, но и се стреми да бъде лидер в бизнеса на спортните залози и игри. До голяма степен компанията го прави, защото е първи избор за много почитатели в тази сфера. Тенденцията е те да се увеличават, като целта пред Efbet е да налага темпото в индустрията у нас и да пребори всякаква конкуренция.

Основните оръжия на Ефбет по пътя към лидерството
Компанията разчита силно на няколко основни свои характеристики, с които да бъде на върха в родната индустрия и първи избор за всеки потребител. Разбира се, предлаганите опции не могат винаги да бъдат най-качествения избор, но нека видим с какво се откроява компанията и с какво преборва конкуренцията.

1. Марка
На първо място сме поставили самото име, самата марка Efbet. Това е и едно от най-силните оръжия на бранда, понеже той бе първият лицензиран онлайн букмейкър у нас, след като влязоха в сила новите изисквания. Бързата реакция от страна на компанията и изпълнението на всички условия за придобиване на лиценз от нейна страна са показателните фактори, с които Ефбет си спечели голямо внимание. А и компанията е българска, което още повече тегли родните почитатели на онлайн залозите към Efbet. Брандът има един голям конкурент по този критерий и това е Winbet, но последната компания все още е нова в индустрията, в сравнение с Ефбет. Все пак всеки един потребител би предпочел доказано и наложено име като Efbet, отколкото друга компания.

2. Предложения
Много може да се говори за различните предложения от компанията, но тук се стремим да изтъкнем само най-атрактивните от тях и тези, с които брандът се отличава. В тази връзка веднага отчитаме перфектната работа на сайта по отношение на налаганите спортни коефициенти за различни пазари. Не веднъж сме попадали на мнения от потребители, които са силно заинтригувани от офертите на българския букмейкър, понеже често са много по-добри от тези на останалите сайтове. Доказателство за това е и анализа на Efbet от Betenemy.com, където са изброени плюсовете и минусите на букмейкъра и неговите спортни и казино залози. Сайтът преборва конкуренцията с много по-добри коефициенти на различните спортни събития и по-конкретно - на отделни пазари. Хората, работещи в Efbet, следят на кои маркети потребителите залагат най-често и точно за тях предоставят топ коефициент. Така се постига влияние и “смазване” на конкуренцията.

3. Подкрепа на българския спорт
Не е тайна, че логото на бранда може да се види на почти всеки един футболен тим от най-високото ниво на българския футбол. Efbet подпомага доста сериозно не само футболни клубове, но и такива от други спортове, както и различни федерации, първенства и индивидуални спортисти. Списъкът е доста дълъг, но допринася за влиянието и развитието на бранда. За сравнение, букмейкърът Betfair също е с лиценз у нас, но не е сред най-видните спонсори, което донякъде обяснява по-слабите му предложения в страната. Efbet дава много на българския спорт, а и се очаква занапред да бъде така.

4. Реклама
Ефбет е най-рекламираният букмейкърски бранд у нас. За това говорят безбройните рекламни пана по редица български стадиони, зали и спортни обекти. Компанията се рекламира дори от много игрища за мини футбол в страната. Да не говорим и за различните събития, които се организират благодарение на Efbet. Освен тях се срещат и доста телевизионни реклами, които отново поставят бранда на лидерската позиция.

Как се представя компанията извън страната?
Това, че Efbet е силен бизнес в страната, не означава, че компанията няма желание да се разпростре извън пределите на България. Сайтът на българския букмейкър е наличен още на английски, гръцки и турски. И ако първият е добавен, защото е световно признат, то другите два езика са добавени с конкретна цел, а именно компанията да се популяризира в тези две съседни страни. И там конкуренцията е голяма, но Efbet разполага с правилната посока на развитие, която показва у нас. Ако приложи същите действия, може и да се поздрави с успехи зад граница.

Разбира се, още е рано да сравняваме българската компания със световни брандове като Bet365, когато става въпрос за известност в Европа и света. У нас обаче компанията е достатъчно популярна и разполага със силни позиции, които я изкачват на върха. Ефбет не е спряла да развива своите предложения, откакто се появи на сцената на хазартната индустрия. Очакванията са в следващите години Efbet да претърпи още по-големи промени и да се опита да стъпи на голямата сцена, където борбата е съсредоточена в цяла Европа. Брандът вече има нужните знания и опит как да пребори конкуренцията в България. Остава въпросът дали те ще са достатъчни да пробие на по-големи пазари.