Само един човек може да ми предложи да стана министър - премиерът Бойко Борисов. Лесно взех решението да стана министър. Понякога човек трябва да пренебрегне собствените си удобства и зоната на комфорт, защото го убеждават със силни доводи и аргументи. До този момент не ми е предлагано да заема министерски пост. Ивайло Московски бе изключително успешен министър. Ние се познаваме вече повече от 10 години и сме работили сме изключително близко. Не мога да коментирам мотивите му за оставка.

Това каза в сутрешния блок на БТВ новият министър на транспорта Росен Желязков. "Това, от което мисля, че разбирам, е мениджмънт и управление на човешкия фактор. Не мисля, че в министерството има пожари за гасене. Трябва по-добра координация и взимане на решения. Това е проблем за цялата държавна администрация. Вчера министър-председателят Бойко Борисов сам даде отговор защо Александър Манолев не е станал министър. Не мога да отговарям вместо него. Не мога да коментирам думите му, че някой се е уплашил от него. Нямам представа. Процесите се развиха много бързо. Буквално за ден-два. Румяна Бъчварова е началник на политическия кабинет на премиера. Вчера г-н Борисов коментира и тази тема. Ако той не знае с какъв началник на кабинета работи, кой друг да знае? Историите за афера между мен и Румяна Бъчварова датират още от времето, когато тя стана министър на вътрешните работи. Тогава атаката бе срещу нея, а сега говорим за едно разкалване срещу мен. Всеки, който е в публичния сектор, не е застрахован да бъде обект на фалшиви новини и клевети. С Румяна Бъчварова сме работили близо 4 години в първия кабинет на Бойко Борисов. Имахме много добра координация. Сега не сме коментирали тази тема. Това е една претоплена манджа", категоричен беше Желязков.

"Не искам да коментирам темата "Костинброд". Това е затворена страница за мен. Няма желание за реваншизъм. Преминал съм през всички съдебни нива и там истината е казана и доказана", обяви новият транспортен министър.

"Не мога да кажа дали съм доволен от шефа на БДЖ. Не съм разговарял с него. Тепърва ще се срещам и провеждам разговри с мениджърския екип. Не мога да говоря сега за кадрови промени. Към 2009 година БДЖ е имало 900 млн. лева задължения, които сега са изплатени. Не мисля, че можем да говорим за съсипия в това положение. Проблеми в БДЖ има и решението им е един от основните приоритети на кабинета в сектор "Транспорт". Другият е концесията на Летище "София". Лично мое желание и цел да се справя с проблема на безопасността по пътищата. Ивайло Московски свърши много работа и се надявам да я продължа", завърши Желязков.