Туристи превърнаха в индустрия писането на жалби по време и след почивката им у нас. Летовниците посочват ниското качество на предлагания туристически продукт, но според хотелиери зад това се крие желанието им да си възстановят част от дадените за почивката пари.
Те са категорични, че предлаганите от тях услуги съответстват на цените, които предлагат.

Собствениците на хотелите разказват, че те често са обвинявани за инциденти, към които нямат отношение. "Хотелът няма вина, че някой не носи джапанки около басейна и се подхлъзва и пада. Естествено, че около басейна е мокро", обясни един от хотелиерите пред Bulgaria ON AIR.

Туристите в Слънчев бряг например се оплакват от мръсния плаж до шума в курорта. "Мисля, че плажът е мръсен, защото мушички полепват по кожата", обясни чуждестранна туристка. Според друг гост на курорта пък шезлонгите, които струват над 10 лева, са много скъпи.

Има и доволни. Туристка от Швеция признава, че за пети път е в Слънчев бряг, а съпругът й – за 22-ри. "Тук има прекрасни хора, много добра храна, хотелът също е прекрасен", обясни тя. Старите книги за оплаквания в хотелите по курортите вече са сменени от модерни таблети. С тях всеки може да подаде сигнал и да остави електронната си поща за обратна връзка.