"Здравейте! Принудих се да ви пиша тъй като за пореден път съм изключително възмутена от шофьор и кондукторка в автобусна линия номер двадесет в Пловдив. Тъй като единственият възможен превоз до училището ми е именно този автобус, съм задължена да пътувам с него", така възмутена пловдивчанка започва писмото си, в което описва какъв ужас е изживяла във въпросния рейс и по-специално заради кондукторката в него.

"Въпросната кондукторка е изключително груба към всички пътници независимо деца или възрастни. Изключително притеснена е някой от пътниците да не заеме челното място в автобуса, където тя редовно си почива. От там жената крещи на всички пътници и недоволства, че не може да види картата за градски транспорт или съответно, че човекът, желаещ да си закупи билетче за автобуса, не отива лично до нея.

Въпреки че единственият виновен в ситуацията е единствено тя, защото не върши своята работа, а си почива, жената не пропуска да навика повечето от пътниците като за "Добро утро". Шофьорът пък от своя страна тази сутрин не пропусна да изпуши своята цигара в автобуса. Чела съм статия относно същите двама шофьор и кондукторка и се надявам да се направи нещо по въпроса", продължава жената

Както се казва, нищо ново под слънцето - чувството, че вече сме били в този автобус и вече сме усетили ругатните, тютюневия дим и нелепото отношение на обслужващите го, не ни напусна през цялото време. Само преди 4 месеца същите тези кондукторка и шофьор на автобус №20 отново бяха "герои" на публикация. Тогава кондукторката нарече дете „лигла”, докато шофьорът си опъваше от цигарата. 

Сега отново става дума за ругатни, грубо отношение и цигарен дим. В основата на арогантното държане на кондукторката тогава беше „нейното” място. Сега пак разбираме, че жената за нищо на света не си го дава!

Та някак си логично ни идва питането: Ще бъде ли разяснено на тия двамата най-после как точно трябва да се държат на работното си място? Колко още пловдивчани трябва да се оплачат?



Източник: trafficnews.bg