Рекламен билборд за продажба на апартаменти втрещи жители и гости на Свиленград. Билбордът пропагандира гръмко екстрите на сграда на автентична шльокавица: Kachestveni apartamenti, Avtomatichni Dva Asansora, Parko Mesta Каm Sgradata, Park Sas Detska Ploshtadka и телефон за връзка за склонните на сделка, пише "Флагман".

Или казано на български, строителна фирма предлага на пазара на имоти в Свиленград качествени апартаменти в новострояща се сграда. Тя ще разполага с два автоматични асансьора, паркоместа и обособени площи за детска площадка. 

Дали фирмата строител цели да достигне до по-голям сегмент от потребители, които посещават Свиленград, или пък надписът е плод на оригинална маркетингова стратегия, инспирирана от неотдавна излезлия роман „Pod igoto” на „същия език”, остава в сферата на догадките. Факт е обаче, че нечие ексцентрично хрумване прави опит да формулира БГ-марките на шльокавица.