Психолог: Децата отдавна не усвояват учебния материал по абстрактно-логически начин
По думите му по отношение на децата адаптацията е по-различна от тази на възрастните, които са били в дълга отпуска. „Трябва да сме наясно, че откогато децата имат своя собствена среда, а при юношите средата на връстниците е изключително важна, те не се адаптират толкова трудно. По-скоро им е трудно да започнат да залягат отново над учебниците“, поясни той. „Винаги съм съветвал учителите да не започват директно с преговор под формата на контролни и други видове изпитвания, а да дадат един малък период, в който децата да се върнат отново към практика, стила си, да учат и усвояват знания“, каза още той.
Иван Игов уточни, че що се отнася до родителите е нужно малко по-голям толеранс и свобода, малко по-голяма възможност да разговарят с децата си за това, което се случва в училище. „За съжаление, както и сега виждаме, в българското училище още в началото на учебната година започват да се случват неприятни неща“, добави Иван Игов.
Последвайте ни
0 Коментара: