Букурещ, 9-и ноември, 2017 г. Black Friday, най-очакваното шопинг събитие за годината стартира във Fashion Days вечерта на 23-ти ноември и ще продължи през целия уикенд. Кампанията ще започне първо на мобилното приложение на Fashion Days, след това на сайта, и ще предложи разнообразие от облекло, обувки, аксесоари и продукти за дома.

„Тази година Black Friday ще бъде най-голямото шопинг събитие, което Fashion Days е организирал до момента. Подготвили сме достатъчно наличности и голямо разнообразие от стокови групи – такова, че да задоволи потребителите ни, търсейки желаните продукти в мобилното ни приложение или на сайта https://profitshare.bg/l/417322 каза Робърт Берза, изпълнителен директор на Fashion Days, на специална пресконференция по повод кампанията в Букурещ днес.

Реализираните поръчки по време на миналогодишния Black Friday във Fashion Days България са били на стойност 995 000 евро, като са закупени над 36 000 продукта. Това е с 60% повече, спрямо кампанията през 2015. Очакванията на компанията за предстоящия Black Friday е стойността на поръчките в България да се увеличи почти двойно спрямо 2016 г. – с 90%.

„За Fashion Days вечерта на Black Friday е ключов момент, когато поръчките надвишават стандартните нива както от мобилното приложение, така и от сайта. Забелязваме тренд към повишаване на използването на мобилното приложение – към момента 41% от поръчките в България в магазина се правят през него, в Румъния са 51% а в Унгария – 38%. Отчитайки тази тенденция, решихме стартът на Black Friday за мобилното приложение да бъде дори по-рано“, казва още Робърт Берза.

Кампанията ще започне няколко часа преди полунощ в четвъртък. Потребителите, които са инсталирали и са се регистрирали в приложението, ще получат нотификация на телефоните си за старта на кампанията. А малко по-късно, тези които са се абонирали за онлайн бюлетина на Fashion Days ще получат известие за старта на кампанията и на сайта.

Освен удобството при онлайн пазаруването, а именно да пазаруваш спокойно и в най-удобния момент и място, без суматохата по магазините, този Black Friday то ще е още по-лесно и удобно на Fashion Days. Онлайн магазинът наскоро въведе достъп до още повече персонализирани решения, които ще осигурят отличното преживяване на клиентите: гъвкави възможности за доставка чрез куриер или до над 500 офиса на куриер, безплатно връщане, безплатна доставка за покупки над 65 лв. както и проверка на пратката при получаване. От компанията съветват своите клиенти предварително да добавят желаните покупки в списъка с „Любими продукти“, за да бъдат максимално бързи в избора си, когато стартира кампанията.
 
За Fashion Days
Fashion Days е онлайн модна дестинация, предлагаща впечатляващо разнообразие от дрехи, обувки и аксесоари за жени, мъже и деца. В портфолиото на компанията се включват международни марки като  Guess, Le Coq Sportif, Desigual, Zee Lane, Diesel, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Napapijri, Sport Max, Max&Co, Ted Baker и много други. Fashion Days e водеща шопинг дестинация благодарение на широката си гама от продукти и услуги с добавена стойност като безплатната доставка за поръчки над 65 лв., 30 дни срок за отказ от договора и безплатно връщане.  Също така клиентите могат лесно и безопасно да заплащат закупеното през EasyPay или PayU.

Основана през 2009 г. от швейцарски предприемачи, компанията се развива бързо и в момента оперира в Румъния, България и Унгария. От 2015 г., Fashion Days е част от eMAG Group.
https://profitshare.bg/l/417322
 
Мобилно приложение за iOS и Android https://profitshare.bg/l/417324