Канал 3 е четвърта телевизия в България, показва класацията на пийпълметричната агенция GARB. Във вчерашния бурен политически ден Информационната телевизия на България изпреварва досегашните си конкуренти в Топ 10 и се нарежда след БТВ, Нова и БНТ.

Телевизията постига над 10 процента пазарен дял с преките си предавания от Народното събрание и Министерския съвет, където водещата тема бе оставката на вицепремиера Валери Симеонов и избора на Марияна Николова на неговия пост. 

Освен с преките си предавания, с които Канал 3 спази традицията да показва на живо и без монтаж най-важните събития в държавата, телевизията печели доверие и с новинарските си емисии на всеки кръгъл час, както и с публичистичните предавания "Патарински Live" и "Денят на живо". 

Анализът от началото на месеца пък сочи, че спрямо останалите канали, които имат новинарска насоченост, Канал 3 е категоричен лидер. Информационната телевизия на България стои много стабилно в праймтайма и печели все по-голямо доверие сред активната група зрители (18-49 г.).  

 

В уикенда "Офанзива с Любо Огнянов" в събота и "Беновска пита" в неделя са сред най-гледаните продукции в национален ефир. 

"Високите рейтинги в ситуация на политическа динамика показват, че зрителите имат доверие на Канал 3. Преките предавания, които са наша запазена марка, се радват на огромен интерес, което показва, че сме на прав път. Тази година Канал 3 смени слогана си на "Информационната телевизия на България", а резултатите доказват, че това не е просто табела, а отговаря реално на амбициите на медията", каза управителят и програмен директор на Канал 3 Ива Стоянова. 

"Зрителите имат безпогрешен усет, от къде да се информират. В този смисъл високите рейтинги са оценка за професионалната работа на целия екип", коментира Миляна Велева, директор "Новини и актуални предавания".