Почти 11 200 зрители са гледали новия български филм “Дъвка за балончета”, сочат официалните данни от киносалоните за първия уикенд след старта на лентата, която вече се състоя в София и Пловдив. Част от екипа на касовия филм ще се срещне и с бургаската публика, на 18 декември от 20:30 часа в Cinema City в Мол Галерия Бургас. На събитието ще присъстват актьорите в главните роли – Теодора Духовникова и Иван Юруков, режисьорът Станислав Тодоров – Роги и сценаристите Георги Иванов и Тео Чепилов.

Следващата прожекция на филма е на 18 декември от 20:30 часа в Cinema City в Мол Галерия Бургас. На събитието ще присъстват актьори Теодора Духовникова и Иван Юруков, които изпълняват главните роли в лентата, режисьорът Станислав Тодоров – Роги и сценаристите Георги Иванов и Тео Чепилов.

Премиерата на филма, която вече се състоя в София и Пловдив, съвпадна с още една премиера, но този път на вина. В рамките на прожекциите, модерната изба в Съединение New Bloom Winery представи своите най-нови червени вина в едноименната серия New Bloom. Те са от редките за България сортове Дорнфелдер и Регент. New Bloom Winery са единствените, които ги отглеждат в България. Техните вина се правят от собствени лозови масиви в Тракия. Серията им New Bloom се допълва и от едно бяло и едно розе. Бялото е от сортовете Совинъон блан и Шардоне, а Розето от Каберне Совинъон, каберне фран и Сира. Вдъхновена е от чудесата на природата. Звездите на филма останаха впечатлени от модерния стил на родните вина. "За нас е чест да подкрепяме българското кино. Във филма открихме част и от нашата философия на работа - всичко в живота трябва да се прави с любов. Какво по-хубаво от това да се наслаждаваме на качествен български филм с чаша качествено българско вино?", коментираха от екипа на избата. Други техни популярни винени марки са Face-2-Face и Pixels.

New Bloom Winery успя да се наложи на пазара като предлага "модерни вина за модерни хора". Каквато е и аудиторията на касовата продукция „Дъвка за балончета“. За това не е случайно партньорството между избата и българския филм. То е продължение на световната традиция касовите филмови компании да си партнират с винарски изби и на премиерите на касовите филми да се презентират качествени вина. Пример за това е световноизвестният режисьор Франсис Форд Копола, който има собствена винарска изба, промотирайки вината си на всички свои премиери. „Виното и правенето на филми са две велики изкуства“, казва Копола.