Годината е 2017. Facebook, Instagram и Twitter са властелините на общественото и личното мнение. Социалните мрежи правят революции, свалят корони на миски, свалят правителства, свалят нивото. Дори и да отвориш шкембеджийница в Северната тангента на София, е редно да й направиш Facebook.  Така че – какво остава за големи дружества като „Топлофикация София“ ЕАД, освен да се включат ударно в дигиталния живот? Това пише Вести бг.

Да, прави сте, въпросът  изобщо не е дали, а кога и как. И едно от най-противоречивото в сърцата на столичаните дружество вече го прави, ударно и безапелационно. С нужната доза самоирония, със свеж хумор като от сайт за вицове, но и с необходимия сериозен корпоративен тон, когато е необходимо.

А във връзка с наближаващата зима, вижте във видеото как да се стоплите красиво, когато наблизо няма радиатор.

Нека се насладим заедно на „златните“ постове на „Топлофикация София“ ЕАД.

На тази страница можем да намерим съвети как да впечатлим жените:

Зима, Джон Сноу и вино... Поп-културата не е чужда за админите:

За всички, които мечтаят за камина, но са притиснати от ежедневието на соц-панелките:

Разбира се, самоотвержените постове, които целят да предизвикат емоционална обвързаност на потребителя с бранда, веднага дават резултат:

Похвалите валят:

Не липсват и недоволни, които ни връщат в неволите на бита:

Независимо дали сте фен, или не на страницата на "Топлофикация София" ЕАД, пред фактите всички мъкчат: статусите на дружеството сгряват сърцето и в този отоплителен сезон.