Млечният път е дом на милиарди звезди (от 100 до 400 млрд.). Всяка една от тях потенциално е център на система от планети. Във видимата част на Вселената съществуват поне още 2 трилиона галактики, сходни с нашата. И в тях е пълно с планети - трилиони, намиращи се в орбитата около милиарди звезди, пише sciencealert.com
Дори и да приемем, че шансовете на някоя от тези планети да има живот са минимални, чистата статистика подсказва, че някъде там трябва да има интелигентен живот.

Ако само 0,1 процента от планетите в нашата Галактика могат да са обитаеми, това означава, че в нея ще има около 1 милион планети с живот на тях, казват от Business Insider.

“Във Вселена, която е на милиарди години - със звездни системи, отделени една от друга както от времето, така и от пространството - цивилизациите вероятно се зараждат и умират твърде бързо. Без да успеят да се открият една друга.

Масовото измиране на видове, на което ставаме свидетели напоследък, е едва в началото си. Лошото тепърва предствои", казва Дейвид Уолъс-Уелс в New York Magazine.

Източник: obekti.bg