Астрономите по света са в недоумение, тъй като никой от тях така и не можа да идентифицира аномалията, която се движи със скорост, която е няколко пъти по-голяма от скоростта на светлината.

Не много отдавна се появи информация, че в космоса е открита субстанция, която се движи с невероятна скорост. Въпреки това, използвайки съвременни диагностични методи, учените все още не са успели да определят произхода на това явление.

Отбелязваме, че миналата година учените успяха да фиксират дадената субстанция, чиято скорост надвишава скоростта на светлината. Някои предполагат, че това може да е нещо като струя, която се формира в процеса на обединяване на две звезди. Ако обаче приемем подобно  естество на произхода на тази материя, характерът на нейното поведение остава аномален, защото струята на самата субстанция е изключително тънка и се отклонява само на двадесет градуса от линията, която преминава между двете звезди.

В момента специалистите официално заявяват, че в съвременната наука все още не са открити обекти, които могат да се движат с такава висока скорост. Изследванията в тази посока продължават.