На 4 януари 2019 г., в „Инстаграм” се появява една снимка с мисия – да стане най-харесваната в популярната социална мрежа. Снимка на яйце.
 

Смела идея, която обаче изглежда напълно невъзможна… или не. Днес яйцето, заснето без абсолютно никакви ефекти или комплексни художествени концепции, има 26,7 млн. (да, 26 700 000!) харесвания. За сравнение, предишният топ кадър в „Инстаграм” – на първата снимка на детето на реалити звездата Кайли Дженър, имаше „само” 18,3 млн. харесвания.
 

Всъщност, фотосът с бебето е и „цел” на специално създадения за яйцето профил: „Кайли Дженър държи рекорда за най-харесвана публикация в „Инстаграм”, 18 млн. харесвания. Да видим дали яйце може да подобри това!”.
 

Не е известна самоличността на онлайн зевзека зад кампанията. През профила world_record_egg той единствено сподели: „Това е лудост! В какви времена живеем…”.

Самата Кайли Дженър отговори с видео, в което „готви” яйца на очи на нажежения от слънцето асфалт.

Набирането на популярност, чрез шега, е често срещана тактика в днешно време. През 2017 г. в „Туитър”, профилът с името „Половин глава лук” събра 635 000 последователи, опитвайки се да надмине президента на САЩ Доналд Тръмп.

У нас във „Фейсбук” има страница, наречена „Нека тази обелка от картоф има повече почитатели от всяка чалга звезда”. За добро или лошо, инициативата беше подкрепена от само 69 000 души.