Мениджърът в туризма Георги Мицов направи шеговит коментар по повод рекламите, които заливат зрителите в най-гледаното време на родните телевизии, пише flagman.bg.
Мицов неведнъж е показал, че е човек с енциклопедични познания, богат житейски и професионален опит. Често транслира до широката публика посланията на целия сектор, има активна гражданска позиция и не пести критики към слабостите на държавното ни управление през годините.

Ето и неговия кратък обзор на най-често излъчваните рекламни послания от малкия екран:

"Ако съберем квинтесенцията на българските рекламни клипове от прайм тайма на родните телевизии, родните българи....
- Имат мазна коса, много пърхот, износени стави, кървящи венци, кофти кожа и жълти зъби. Имат гъбички по ноктите и смърдящи крака, проблеми с простатата и ерекцията, простодушни са, потни, с пъпки и черни точки по лицето, космати, задължително със сецнат кръст, ядат предимно кренвирши, още живеят с майка си и всяка вечер са с подут от газове корем.
Когато нямат запек, имат разстройство. Винаги носят бира, ракия, шпеков салам или голяма разфасовка прах за пране в чантата си. Тресе ги ужасен предменструален синдром, който обикновено прелива в обилен месечен цикъл. Любители са на маргарина и други силни усещания от рода на това да скачат с парашут, когато са с диария. Българите често имат халюцинации, постоянно са болни и бедни, а от чувството им за хумор направо ти се досира. И, да, разбира се – всички са овъртолени в изключително изгодни заеми и ипотечни кредити, които всеки момент заплашват да ги довършат. Кренвиршът, за разлика от българите, е голям свежар, ухае изкусително, обича пикантните шеги и е душата на компанията, а за приятелите си ще мине и през огън.
Ми т’ва сме си явно, щом с такива реклами ни облъчват!!!"
, пише Георги Мицов