Ако вие сте съвременен човек, то най-вероятно не губите много време в четене на вестници, а правите това само тогава, когато ви е скучно, а под ръка нищо друго няма. Както показа скорошно допитване, повечето хора не четат вестници, използвайки ги само в качеството на хартия за увиване, или за изтриване на мръсотия.

Креативният директор от Колумбия Фелипе Салазар обаче реши да промени концепцията за обяви във вестниците така, че вие със сигурност ще приковете вниманието си в тях.  

Своята концепция Фелипе Салазар нарича Cocinas Corona. На пръв поглед всичко изглежда като обикновена страница с обяви.  

необычное газетное объявление, необычные объявление в газете, трехмерное объявление в газете

Ако се загледате внимателно обаче, ще видите, че обявите имат триизмерна форма.  

необычное газетное объявление, необычные объявление в газете, трехмерное объявление в газете

По точно формата на кухня. 

необычное газетное объявление, необычные объявление в газете, трехмерное объявление в газете