Жителката на Барселона Карла Форкада се опита да започне работа в рекламна агенция, но на нея ѝ било отказано, защото фирмата търсила мъж. Момичето разказало за това в Туитър и сринало репутацията на агенцията, пише Mashable. „Не мога да повярвам, някои компании все още не смятат правата на жените и мъжете на работното място за равни“, негодувала жената.  

Карла написала CV и го изпратила на агенцията Impulsa Comunicación. На нея обаче оттам ѝ отговорили, че с удоволствие биха работили с нея, но за работата им с брандовете Coca-Cola и CarGlass (производител на автомобилни стъкла) им трябва мъж. Форкада се възмутила и публикувала кореспонденцията с потенциалния работодател в Туитър. Постът станал хит, събирайки почти 3 000 ретуита и около 2.5 милиона лайка.  

След туита на оскърбеното момиче събитията започнали да се развиват с много голяма скорост. Първо реагирал испанският филиал на Coca-Cola, който се застъпил за Форкада и заявил, че повече няма да работи с агенцията под въпрос. Мотивът бил липсата на подкрепа на политиката за полово равноправие. Два часа по-късно за прекратяване на договора си с Impulsa Comunicación обявили и от CarGlass и още няколко други компании.
„Компанията Coca-Cola прекратява отношенията си с Impulsa Comunicación и се обявява против всякаква подобна дискриминация. Подкрепяме разнообразието и равноправието при наемането на хора на работа. За съжаление, нашата марка се оказа косвено свързана с този печален дискриминационен скандал“, се казва в съобщение на Coca-Cola.

Директорът на агенцията се опитал да спаси потъващата репутация на фирмата и заявил, че не е съгласен с дискриминацията по полов признак, а също така е поканил и Карла на работа. Но вече било късно – момичето категорично отказало, а след известно време и сайтът на агенцията спрял да работи заради наплива от гневни посетители.