Начинът, по който винаги са били представяни рекламите за мъже представлява следната картинка: красив, добре облечен мъж се намира насред бляскава обстановка, а някъде покрай него, като някакъв атрибут, се мъдри полуоблечена или напълно гола жена.

Suistudio – фирма за женски костюми превръща тази банална и твърде експлоатирана тема в нещо интригуващо, като обръща ролите в най-новата си рекламна кампания, наречена „Not Dressing Men“.

Suistudio са известни не само с това, че техните елегантни и стилни костюми се произвеждат изключително за жени, но и с честото използване на голи мъжки тела в рекламите си.

Последната им реклама показва добре облечени, властни, доминантни жени и мъже, които са представени като част от пейзажа, или по-точно мебелировката.

Това е умно противопоставяне на сексистките стандарти, което би трябвало да размърда стереотипите в обществото, но не всички го приемат по този начин.

Някои обвиняват вицепрезидента на Suistudio Кристина Барикели и нейния рекламен екип, че популяризират същите форми на човешко обективизиране, от които твърдят, че се отвращават.

Барикели отговаря на това, като казва, че „рекламата й цели зрителите да преразгледат твърдо установените роли в обществото“.