Компанията Audi сключи споразумение с Hyundai Motor Group за съвместна разработка на водородни силови агрегати. Според условията на договора, от тях ще могат да се възползват още марките Volkswagen и Kia. Размяна на акции меду двата производителя засега не се предвижда. Компанията ще работят върху технологии с водородни елементи, като сътрудничеството им предвижда обмяна на лицензи и съвместно използване на едни и същи двигатели. Това ще позволи намаляване на стойността и повишаване на обемите на производство.
Въпреки че ще разчитат на едни и същи водородни двигатели, Audi и Kia не предвиждат унификацията на модели. Така всяка от двете компании ще може сама да разработва автомобилите, на които ще поставя новите силови агрегати.

Последният водороден модел на Hyundai е кросоувърът NEXO, който заменя излезлия още през 2013 г. модел ix35 Fuel Cell. Машината разчита на електрически двигател със 120 к.с., 40-киловатова батерия и блок от водородни клетки. Пробегът с едно зареждане е 590 км.

На свой ред Audi още няма сериен водороден модел, но през 2016 г. показа концептуалния h-tron quattro. Дългият 4,8 метра кросоувър е оборудван с два електромотора с мощност 122 и 190 к.с., като с едно зареждане изминава 600 км.