Изцяло нов, прогресивен комплекс на Мото-Пфое отвори врати днес за клиентите в морската столица и региона. Модерен, функционален и луксозен, това е ексклузивен център за мобилност, с изцяло самостоятелни шоуруми за FORD, VOLVO и JAGUAR LAND ROVER,  изградени според най-актуалните стандарти на производителите. Специално за церемонията пристигнаха г-н Томохиро Йонеяма, Генерален Мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Сумитомо Корпорация Европа, г-н Чаба Лакатош, Регионален мениджър на Volvo за Централна и Източна Европа и Африка и господата Атанас Фурнаджиев, Димо Николов и Масухиро Ояма, управители на Мото-Пфое Груп. В официалната пресконференция участие взе и г-н Атанас Стоилов, кмет на Община Аксаково, на чиято административна територия се намира автомобилният център срещу Летище Варна.

През настоящата  година Мото-Пфое стартира мащабен инвестиционен проект в мрежата си от търговско-сервизни комплекси в страната, който ще приключи през 2021 г. Първият изцяло обновен фирмен комплекс по тази програма, отговарящ в пълна степен на високотехнологичните стандарти на JAGUAR, LAND ROVER, VOLVO и FORD, е този във Варна. Новият представителен център на компанията в морската столица на България въплъщава духа и философията на автомобилните марки в портфолиото на Мото-Пфое.
 
„Мащабната инвестиционна политика на Мото-Пфое, вече като част от глобалната фамилия SUMITOMO CORPORATION, предвижда в следващите две години да имаме изцяло нови автомобилни центрове, в съответствие с най-актуалните стандарти на изключителните марки, които представляваме. Първият ни напълно обновен търговско-сервизен комплекс, със самостоятелни шоуруми за Ford, Volvo и Jaguar Land Rover, отваря врати днес във Варна”, откри медийното събитие Димо Николов, Управител на Мото-Пфое.
 
 ARCH-концепцията на JAGUAR LAND ROVER цели да постави собствениците на британските марки в центъра на вниманието и в сърцето на бизнеса – с функционалност, удобство и лукс, заради които те избират автомобилите си. Ексклузивността е въплътена и в най-дребния детайл на всеки ARCH комплекс на Jaguar Land Rover по света, сега и в специализирания шоурум във Варна.
 
Автосалонът на VOLVO представя по забележителен и модерен начин великолепните продукти на шведския производител. Архитектурният дизайн и изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е въплътена вдъхновената от шведската култура философия VRE. Минималистичният, изчистен и семпъл стил вдъхновява ценителите с уютната атмосфера на топла скандинавска къща. 
 
„Volvo Cars благодари на Мото-Пфое за изключителния професионализъм в обслужването на нашите клиенти в България. Тук заедно градим имиджа и бъдещето на Volvo, което е в три посоки. Безопасност – до 2020 г. в нов автомобил Volvo няма да пострада тежко или да загине нито един човек. Електрификация – до 2025 г. ще предлагаме само плъгин хибриди или изцяло електрически модели. Свободно време – отново до 2025 г. иновативните технологии и свързаността във Volvo моделите ще гарантира на клиентите ни до една седмица повече време за семейството, приятелите или любимото хоби”, каза Чаба Лакатош, Регионален мениджър на Volvo за Централна, Източна Европа и Африка.
 
Mодерният, отличителен дизайн и иновативните технологии, влагани в един от най-динамично развиващите се напоследък масови автомобилни брандове, FORD, повлиява и естетиката в новия шоурум на марката във Варна, съобразен с внедряващия се отскоро по света стандарт FORD STORE. 
 
За почти всички елементи в новия комплекс на Мото-Пфое във Варна са използвани доставчици, утвърдени от производителите на глобално ниво – от рекламните и указателни табели и пилони, през настилките, мебелите и дори видео екраните. Вложените огромни средства се аргументират с убедеността на компанията, че тази брандова идентичност ще допринесе за още по-голяма лоялност на ценителите на Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover в града и региона.
 
„Sumitomo Corporation вярва в по-нататъшния растеж на автомобилния сектор в България и затова продължава да инвестира в търговската мрежа на Moto-Pfohe. Нашият подход към клиентите можем да опишем с японската дума "omotenashi", което означава, че се отнасяме към тях с уважение и респект, без да очакваме насреща благодарност или отплата”, сподели Томохиро Йонеяма, Генерален Мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Sumitomo Corporation Европа.
 
„Мото-Пфое е първият голям инвеститор на наша територия и е лицето на Община Аксаково, защото е точно на границата ни с Община Варна. Като пътувате от Варна минавате най-напред покрай Мото-Пфое и навлизате в Аксаково”, заяви и Атанас Стоилов, кмет на Община Аксаково.
 
Атанас Фурнаджиев съобщи още една добра новина за клиентите – до края на месец ноември, по случай откриването на комплекса във Варна, Мото-Пфое предлага изключителни преференции за покупка и обслужване, вариращи за четирите бранда в портфолиото. Пълна информация може да се получи от търговските консултанти в изцяло обновения комплекс на компанията срещу Летище Варна.
 
През 2019-та година инвестиционният размах на компанията продължава с нов дом на Volvo в София и самостоятелни центрове на Volvo и Jaguar Land Rover в Пловдив. Масовата марка в портфолиото на компанията, Ford, също ще преобрази представянето си пред клиентите. Мото-Пфое разгръща своята мащабна инвестиционна политика, по която първият изцяло обновен търовско-сервизен комплекс е този във Варна, вече като част от глобалната SUMITOMO CORPORATION, една от най-големите японски финансово-търговски корпорации, със 100-годишна история, 900 собствени компании и над 75 ооо служители по целия свят, включително тези в България. Сумитомо развива своя дейност и има интереси в изключително разнообразни сфери – от природни ресурси, енергетика и транспорт, вкл. автомобили, до продажбата на всякакви стоки към крайни клиенти.