Tesla не може да достигне планираните производствени обеми на Model 3 заради огромния брой на бракуваните части. Според бивши и действащи служители в завода на компанията във Фримонт, цитирани от CNBC, процентът на възлите и детайлите, които не съответстват на фабричните спецификации, достига 40, пише Факти бг.

Проверките на качеството и замяната на дефектните компоненти предизвикват големи забавяния на производствения процес. Някои от новите части за Model 3 трябва да се връщат за възстановяване в ремонтен център на 80 км от основната фабрика.

 

За да се справи с кризисната ситуация, Tesla наема допълнителен щат от инженери и техници, които да поправят дефектните детайли директно на поточната линия. В официално писмо до медиите обаче от компанията твърдят, че те не се занимават с ремонт, а само проверяват качеството на изработката по 500 параметъра.

През четвъртото тримесечие на 2017 г. Tesla успя да произведе само 260 бройки от Model 3 вместо планираните 1 500. Изоставането от плана бе обяснено със сложните настройки на оборудването в заводите в Калифорния и Невада, както и с недоставени машини от Германия.