Николета Лозанова отдавна се е превърнала в най-разпознаваемата българска звезда, пред която бледнеят успели сънародници като Лили Иванова, Христо Стоичков и Стоянка Мутафова.
 
НиЛо е звезда, която си знае цената и не раздава усмивка, без да ѝ бъде платено. Лозанова сама се похвали наскоро, че струва прекалено скъпо и продуцентите на риалити формати не могат да си я позволят. Точно по тази причина се разсъхна и договорката й с „ВИП Брадър”, като според запознати красавицата е отказала хонорар от порядъка на 200 000 лева. „Всеки сезон получавам покани за всяко едно риалити, но все още не могат да си ме позволят. Излизам им колкото хонорарите на пет-шест участници“, изфука се ТВ водещата, пише „Таблоид“.
 
Николета е едно от най-търсените рекламни лица на всякакви видове продукти, но големият й удар със сигурност е с „Дуписима”, защото не става въпрос за еднократна кампания, а за договор за цялостно рекламно обслужване. НиЛо хвали салона с нежния си глас по радиото, в интернет сайтове, по билбордове и в страницата си във фейсбук, за което получава твърдо 100 бона годишно.
 
Другият основен „спонсор” на плеймейтката е компанията „Нова трейд” – производител наизворна вода „Бачково“ и други напитки. И тук Лозанова е на постоянно заплащане, за да участва във фотосесии и да се снима в календари на фирмата. През пролетта пък НиЛо цъфна по спортно екипче и боксови ръкавици на кенчетата на енергийна напитка и 120 билборда из цялата страна. Хора от бранша твърдят, че заплащането на Николета и тук приближава шестте цифри за 12 месеца.
 
Отделно актуалното гадже на футболиста Ники Михайлов дори не вдига телефона при оферта от по-малко от 10 бона за фотосесия в списание. Освен това държи да използва личния си екип от гримьор, фризьор, стилист и фотограф, на които се плаща отделно. Профилът на Николета във фейсбук пък със сигурност е най-доходоносният в България. За продуктово позициониране на страницата си брюнетката взима твърдо по 1000 лева на публикация. Ако има и снимка, цената скача тройно.