За поредна година Роял Бийч Мол дава заявка да се превърне в предпочитана и водеща шопинг дестинация по българското Черноморие. 
Най-горещата точка за любителите на модата и новите тенденции ще отвори врати в средата на месец май с нови и популярни брандове, за всички, които искат да направят качествен шопинг по време на своята почивка. 

Роял Бийч Мол е разположен в центъра на Слънчев бряг, само на 50 м от брега на морето. Той е част от луксозния петзвезден хотел Barcelò Royal Beach, собственост на Галакси Инвестмънт Груп.
 
През предстоящия летен сезон в него ще отворят врати над 90 обекта между които Multi Brand Store VIP Style, предлагащ световноизвестните марки Versace Jeans, Love Moschino и Fracomina. В търговския комплекс можете да откриете популярните брандове Moncler, Original Marines, Armani Outlet, Za-Za Underwear, LTB, Adelly Men’s Fashion, Bogner, U.S. Polo Assn., O’Neill, Altinbas, Samsonite&Petek 1855, Subra, Exess, Textura Barcelona, Sara Pen, New Silhouette, Refan, Paula Venti, Enzo Nori, ONYX, Enter Sport, VIVE Shop, KFC и много други.

 
Търговският микс в мола е организиран, така че да посрещне нуждите на всеки клиент и покрие всички аспекти на доброто прекарване. Той включва  магазини за мода и спорт, тематични ресторанти, кафе-сладкарници, аптека,  детски развлекателен комплекс и спа център.
 
Слънчев бряг е желана дестинация, като за предстоящия туристически сезон има засилен интерес не само от руски, но и от много европейски туристи, част от които все по-трайно залагат на родните курорти пред тези на южните ни съседки. За 2017 г. българското Черноморие е предпочетено от най-много немски туристи. Германия е ключовият ни пазар, но нито една от останалите дестинации като Чехия, Полша, Словакия, Великобритания и Австрия, които също генерират високи обеми в сектора, не бива да се пренебрегват. За настоящата година от бранша очакват ръст между 7 и 10%, а основна цел пред бизнеса е нарасналият интерес от страна на чуждестранните туристи да се превърне в устойчива тенденция.