Над 400 български ученици от различни възрастови групи получиха основни финансови познания, благодарение на инициативата на Райфайзенбанк „Часът на банката“. Кампанията, която се провежда за втора поредна година, е насочена към повишаване на финансовата грамотност сред подрастващите. От началото на 2018 г. в „Часът на банката“ влязоха възпитаници на ПМГ „Гео Милев“ – Стара Загора, МГ „Д-р Петър Берон“ – Варна, Националната финансово-стопанска гимназия и 12-то СУ „Цар Иван Асен II“ в София, като до края на годината кампанията ще обхване и други училища в страната.

Експерти от банката подготвиха учениците за първата им среща с финансовия свят, като ги запознаха с отговорността при управлението на парите и с иновациите за разплащане. Благодарение на интерактивното включване в примерен процес по теглене на пари от банкомат, подрастващите осъзнаха колко важно е да притежават знания, които в бъдеще ще им помогнат по-добре да управляват и защитават личните си средства.
В „Часът на банката“ на зрелостниците бе представена и специална тема, посветена на предприемачеството.

Най-голям интерес сред учениците предизвикаха модерното онлайн банкиране, аксесоарите за безконтактно плащане и възможностите за професионално развитие като банкови служители, ако изберат да се реализират в професията. В диалог с експертите на Райфайзенбанк, учениците успяха да се информират за основните дейности, спецификата и отговорностите при работа във финансова институция.

 Повишаването на финансовата грамотност сред младото поколение остава една от водещите отговорни каузи за Райфайзенбанк и през тази година. Предстои и 10-тото юбилейно издание на кампанията „Избери, за да помогнеш“, която ще стартира през есента на 2018 г. и отново ще обхване най-наболелите теми в обществото и ще подкрепи най-нуждаещите се социални групи.