Брайън Трейси е световен авторитет по въпросите на развитие на човешките възможности и личната ефективност. Всяка година той обучава над 100 000 души на главните си идеи, методи и техники за върхова форма в работата, като им показва как да удвоят и утроят своята продуктивност и в същото време да открият баланс в живота си.

Тази година и вие може да станете един от тези 100 000 души, тъй като Брайън Трейси ще проведе еднодневен семинар в София на 31 май 2017 г. - “Психология на продажбите”.

Днес ще насочим вниманието ви към креативността, която е част от многобройните теми, по които говори той.

Креативността много често е отличителна черта на хората, които се занимават с продажби. А нейното ниво се определя най-вече от личното им мислене и усещане за креативност. Какво си представят, когато стане дума за креативно мислене. Това означава, че всеки може да повиши нивото на креативното си мислене, докато то стане автоматично за всяка цел, която си постави.

Креативното мислене е нещо, което може да използвате и демонстрирате постоянно. Вие проявявате креативност в сутрешното задръстване, което се стараете да избегнете, като смените обичайния маршрут и завиете в улицата преди светофара.

Превърнете вашите цели в реалност

Тъжният факт е, че много хора си мислят, че не могат да бъдат креативни. Те свързват креативността с двутомно литературно произведение или художествен шедьовър. Заради централната роля на самоосъзнаването колкото повече вярваш и се опитваш да си креативен, толкова повече креативни идеи ще ти идват. В продажбите ти създаваш бизнес, там където той е отсъствал преди.

Как да решавате проблемите си с креативно мислене

Има няколко области в продажбите, в които бихте могли да увеличите нивото на креативност, ако се упражнявате редовно. Колкото повече креативно мислене приложите там, толкова повече пари ще спечелите.

Първата област, в която креативността е изключително важна, това е в търсенето. Ако имате добро търсене, ще имате добра печалба. А способността за намиране на нови и нови клиенти е ограничена само от вашето въображение.

Втората област е свързана с предпочитанията на вашите клиенти и тяхното желание да купят точно от вас. Трябва да бъдете креативни в задаването на въпроси, за да може да разберете от какво имат нужда.

Да бъдете креативни в тези две области е истински тест за вашата интелигентност и сила на ума. Клиентите автоматично се съпротивляват на всеки ваш опит за предложение. Те обаче знаят, че в момента, в който разберете какво точно искат да купят, вие ще се опитате да ги убедите, че те ще получат точно това и няма да могат да устоят на предложението. Точно затова трябва да използвате умни презентационни идеи, за да спечелите вниманието им.

Открийте нови приложения на продукта си

Креативността и умението ви да се справяте с проблеми са от съществено значение при откриването на ново приложение на вашия продукт. Трябва да използвате ума си, за да откриете нови приложения на продукта си и да направите продажби там, където липсват. За да обедините всичките съставки на една бизнес сделка, включително вашата фирма, клиентите ви, продукта или услугата, цената, доставката, монтажа и всичко останало, е изключително сложно нещо и изисква голяма доза креативно мислене.

Способността да се борите със съпротивлението на клиента и да отговорите на въпросите му, е от голяма важност за вашия успех. Най-накрая, способността ви да финализирате продажбата и да накарате клиента да предприеме някакво действие, е от съществено значение и определя колко ще продавате и колко ще печелите.

Използвайте креативност при представянето на вашите идеи и знайте за какво точно говорите

Креативното продаване започва с щателно познаване на продукта или услугата. Колкото по-добре сте запознат с товa как и защо вашият продукт е по-добър от този на конкуренцията, толкова по-лесно ще убедите и вашите потенциални клиенти да пазаруват точно от вас.

Ако искате да бъдете експерт в продажбите, направете първата крачка, като станете част от еднодневния семинар “Психология на продажбите”. Повече информация за самото събитие, както и за билетите може да откриете тук.