А1 започва да предлага на своите клиенти застраховка за техните устройства, с която могат да си гарантират още по-голямо спокойствие и сигурност за своя телефон или таблет. Услугата Моят телефон може да бъде активирана при закупуването на ново устройство, а размерът на месечната премия за застраховка се определя от цената на апарата, като тя може да варира между 0,99 лева и 17,00 лева на месец.  
 

От услугата могат да се възползват всички нови и настоящи клиенти на А1. Покритието по застраховката влиза в сила от датата на покупка и сключване на договор, и може да важи до пет години. Застраховката покрива неволно счупване, обир, грабеж, увреждане от намокряне или оксидация, както и появата на дефекти на устройството извън предоставените гаранции на производителя. Потребителите ще могат да се възползват от ремонт или замяна на устройство при установяване на увреждане или счупване.
 
Предлагането на услугата стартира с промоция – за всички сключени през август застрахователни договори, клиентите няма да дължат премии за първите два периода. Премиите се поемат от оператора, като така се покрива най-критичният за потребителите период. Дори и в случай на щета  потребителите ще бъдат обезщетявани спрямо условията по договорите.
 
„Застраховката Моят телефон е поредната стъпка от стратегията на А1 да осигури спокойствие и удобство за клиентите си. Смартфоните и таблетите са неразделна част от живота ни, независимо дали се ползват предимно за забавление или работа. Вярвам, че тази услуга ще направи преживяването на хората в дигиталната ера още по-приятно и лесно”, коментира Симеон Донев, член на Управителния съвет и старши директор „Маркетинг” в А1.
 
Застраховка Моят телефон е достъпна за всички клиенти на А1 и може да бъде активирана в магазините на телекома в страната.