Какво прави една компания успешна – това е въпрос, който често се задава и отговорът му несъмнено е …екипът. Доказано е, че мотивираните служители дават най-високи резултати, мислят иновативно и са фокусирани върху бъдещи успехи – своите и на компанията. Мотивацията е свързана както с начина ни на мислене, така и с условията и средата, в които работим. Те трябва да провокират креативността и да създават предпоставки за разгръщане на потенциала на всеки. 

Сплотеният екип е такъв не само на работното място, но и извън него. За да даде възможност на всеки да намери начин за изява, Пощенска банка реализира различни вътрешни и външни инициативи. Те обединяват хората около благородни каузи и им дават възможност да се чувстват част от силен и успешен отбор. 

ЕКИПНИ В СПОРТА: 

Спортът е силен свързващ елемент за екипа на Пощенска банка. За тези, които искат да бъдат физически активни, в централата отвориха врати модерен фитнес център и зала за тенис на маса. Служителите ѝ често си организират и походи до Витоша. 
Любители сте на бягането? Ако отговорът е „да“, тогава можете да срещнете служителите на Пощенска банка по време на най-голямото благотворително щафетно бягане Postbank Business Run. Инициативата се провежда ежегодно и се счита за най-големия тииймбилдинг в България. Щафетното бягане, в което се включват отбори от различни компании, се организира от спортен клуб „Бегач“ с подкрепата на Пощенска банка. Всяка година броят на участниците в него нараства, събитието става все по-популярно, а събраните от него средства за различни благотворителни инициативи се увеличават. Реализирането на Postbank Business Run постига много цели: осигурява средства в подкрепа на благотворителни каузи, мотивира служителите да водят по-здравословен начин на живот и насърчава екипния дух и волята за победа. 

ЗЕЛЕНИ ЗАЕДНО: 

Служителите на Пощенска банка често отделят от свободното си време, за да се включат в доброволчески зелени програми и инициативи, насочени към нуждите на местните общности. Те допълват целенасочените усилия на компанията за редуциране на въглеродния отпечатък, които дават високи резултати. Пример за такава кампания е „Зелени герои“ – работещите в банката се групират по интереси и предлагат малки проекти, които искат сами да реализират с финансова подкрепа от институцията. Те облагородяват различни кътчета за разходка и отдих сред природата, садят дървета и помагат на изоставени животни. Жестове, с които показват, че промяната започва от нас самите и всеки може да бъде част от по-добрия утрешен ден. 

ДИГИТАЛНИ И ИНОВАТИВНИ: 

Дигитализацията е част от ежедневието на всеки и е път, по който Пощенска банка устойчиво върви – в името на своите клиенти, които искат по-добра, по-евтина и по-бърза услуга. Дигитализацията е обединяваща идея за екипа ѝ и дългосрочна стратегия на компанията. В работните помещения в централата на банката например има постери, които стимулират служителите да бъдат активна част от трансформацията. Те представят ползите от нея, като ги насочват по атрактивен начин към вътрешната платформа, в която всички могат да се запознаят с последните новости в света на съвременните технологии и дигиталните решения. 

Иновациите се стимулират също и чрез ежегодното вътрешно състезание „ИДЕЙНО“, в което всеки служител може да сподели предложението си, а най-добрите идеи се реализират на практика в банката и се награждават. Със същата цел има създадена и специална лаборатория за разработване на иновации, която дава предложения за оптимизиране на процесите и услугите в институцията. За насърчаване на креативността, в централата има обособени специални зони за творчество и релакс.

Да работят в екип и да бъдат силни заедно – в спорта, в доброволчеството и дигитализацията. Това са само част от инициативите, които обединяват служителите на Пощенска банка и успяват да създават общност, която генерира добавена стойност и високи нива на удовлетвореност.