Около 11 млн. лева са средствата, предвидени за реклама през тази година. Това заяви на брифинг във Варна министърът на туризма Николина Ангелкова, съобщава Фокус.

"Миналата година успяхме да издействаме увеличение от 3 млн. лева. Притесняваме, че по време на служебния кабинет не са правени абсолютно никакви подготовки за процедури. В момента правим разчет и ударно трябва да обявяваме процедури, за да може и малкото, което сме издействали, да влезе в полза за реклама на българския туризъм. Учудвам се защо, при условие че има приета национална програма за туристическа реклама, не е стартирана нито една процедура, нито е подготвено техническо задание. Изпълнението на бюджета на Министерството на туризма към момента, в който встъпих, беше 5 %“, обясни Николина Ангелкова.

Тя подчерта, че в най-скоро време ще стартират журналистическите турове, процедурите за предложения за рекламни филми и целево промотиране по водещите пазари, които са в топ 10.