Новият круизен кораб на Роял Карибиън идва през 2018г. и ще бъде най-големият строен някога. Четвъртият кораб от серията Оазис клас на Роял Карибиън, с дебют през април  2018 г. Ще тежи около 230 хиляди тона, като засенчва сегашния лидер „Harmony of the Seas“ с повече от 3 хил.тона.

Роял Карибиън също обяви името на кораба, който вече е в процес на изграждане в корабостроителницата във Франция: „Symphony Of The Seas“ – Симфония на моретата. Революция и сензация се преплитат на борда на този смайващ кораб със 7 квартали, над 25 ресторанта, 35 бар клубове и свръх доза адреналинови забавления!

Новото чудо в морската круизна индустрия ще плава пролетта и лятото, всяка седмица в Средиземно море (Испания, Франция, Италия)  с пристанища: Барселона, Палма де Майорка, Испания; Прованс, Франция; Флоренция/Пиза, Рим и Неапол, Италия. От Ноември 2018, отплаванията ще са към Карибите от Маями.

Включено в цената на пътуването са: нощувките, пристанищните такси, пълен пансион закуска/обяд/вечеря с невероятен избор от световни кулинарни изкушения (14 места за хранене), както и неустоимите забавления: 3D кино, ледена пързалка, спускане по въже, акроботични шоу изпълнения, бродуей шоу програми, сърф водни пързалки, ползване на аква парк

„Той е малко по-голям и по-широк в сравнение с предишните кораби на Оазис клас“, каза главният изпълнителен директор на Роял Карибиън – Майкъл Бейли по време на конферентен разговор с журналисти. Той обещава плавателният съд да е „пълен с приключения“: „Корабът ще се похвали с всички нововъведения , които са толкова добре познати за Оазис клас, но разбира се трябва да има и нов набор от функции … има допълнения, които ще разкрием по-нататък.“

Новите подробности около кораба дойдоха, когато Роял Карибиън се подготвиха да построят нов терминал на пристанището в Маями, за да бъде в състояние да побере най-големия кораб  „Symphony of the Seas“. Освен за  Symphony of the Seas, новият терминал ще бъде дом – Allure of the Seas, който ще се премести от Форт Лодърдейл в Маями в края на 2018г.

Очакванията са за генериране на най- малко 1,8 млн. пътници да се движат през пристанището в Маями, като приходите ще донесат 500 млн. долара и добавянето на 4 000 работни места.

Symphony ще споделя много от характеристиките на Harmony, който е с около 1,700 тона повече от първите два кораба на Оазис клас (Oasis & Allure) и предлагат атракции, които не са налични на предходните кораби. Най-вълнуващата атракция „Ultimate Abyss“ измисляна някога на круизен кораб (две спираловидни пързалки, които представляват най-високата пързалка в морето спускащи се 9 етажа надолу).

Symphony Of The Seas също ще има мулти-палубна водна пързалка, това е нещо което Роял Карибън започна да добавя на корабите си през 2016г., както и барът с роботи, където напитките се сервират от роботи-бармани, концепция която дебютира през 2014г. от Роял Карибиън (Quantum of the Seas).

С новият кораб „Symphony Of The Seas“, Роял Карибиън ще има 26 кораби – ненадминат лидер в круизната индустрия!

Разпределението в кораба е същото както при „Harmony of the Seas“, със зони „квартали“: Алея на забавленията с магазини и ресторанти – Boardwalk, Сентрал Парк (с над 12 хиляди дървета и растения), Амфитеатър с акробатични шоу изпълнения, Аква парк с най-високата пързалка в морето, Спортен комплекс с баскетболно игрище, мини голф, ледена пързалка, стена за скално катерене.

Настаняването на борда на най-големите кораби в света е разнообразно:

-вътрешни каюти; с прозорец, каюти с балкон (частна веранда) и най-впечатляващите  апартаменти–мезонети и аква апартаменти с изглед към амфитеатъра