Новите собственици на Формула 1 от „Либърти Медия“ ще се опитат да продадат акции на отборите в надпреварата на стойност 400 милиона щатски долара. Това обаче ще се случи след окончателно приключване на сделката.

„Важно е да предложим на тимовете възможността да инвестират в спорта и да съчетаем интересите си. Очакваме с нетърпение да работим с отборите по увеличаването популярността на този знаков спорт и по усилването на бизнеса във Формула 1“, сподели президентът на „Либърти Медия“ Грег Мафей.

„Някои отбори изявиха интерес да инвестират и вече започнахме продуктивни дискусии как да направим спорта по-конкурентен и по-вълнуващ“, заяви пък президентът на Формула 1 Кейси Кери.

Така 19 милиона от общо 138 милиона акции, които щяха да бъдат продадени на новите собственици за 21,26 щатски долара на акция, ще бъдат резервирани за отборите при това на същата цена. Тези акции обаче най-вероятно ще са без право на глас и на практика ще изключат отборите от управлението на надпреварата.