Сериозен скандал почти сигурно ще провали мечтата на българи да участват в най-голямото състезание в света Рали Дакар. Състезанието е в началото на 2011 година, а българският екипаж вече се готвеше усилено за участието си. Основният спонсор на тима обаче бе изключен от отбора и това се оказа фатално за подготовката на този етап. Мениджърът на тима Александър Иванов - старши, призна, че спонсорът, който е осигурявал 2/3 от доходите, е бил отстранен. Фирмата обаче прибрала и двата си автомобила - състезателния и сервизния и така пилотите в момента не разполагат с кола. Причината за вътрешния скандал е, че участник от отбора не спрял по време на инцидент и не помогнал на Александър Иванов. Мениджърът продължава преговори с други клубове, които разполагат с готови автомобили, но тепърва трябва да се намерят средства, за да могат да бъдат купени. Още в началото на годината тимът бе представен на специална пресконференция, на която присъства дори и министърът на спорта Свилен Нейков. Първоначално екипът бе съставен от мениджър Александър Иванов с навигатор Александър Иванов-джуниър, Златко Георгиев и Мартин Гуменов. След състезание в Русия и проблеми с автомобила, Златко Георгиев е отстранен от екипа./БЛИЦ