Двигател, който се задвижва от вода, е на път да стане реалност. Уникалното творение не е резултат на многогодишен експериментаторски труд на някоя високотехнологична лаборатория за иновационни разработки, а дело само на един човек. Това е варненецът Владимир Димитров, който е на път да разбие на пух и прах остарелите догми и да завърши разработката на двигателя в собствения си дом. При това, за да заработи уникалната машина, е нужно минимално количество течност, разказаха поддръжници на идеята и автора, който не иска да се покаже под прожекторите, преди да приключи успешно с пробните изпитания, съобщава „Монитор”.
Новаторът Владимир Димитров започнал да работи по своето изобретение, вдъхновено от реакцията, която се получава, след като се капне капка солена вода върху горяща свещ. В интернет той разказва подробно за своето творение, като твърди, че методът му е 10 пъти по-ефективен от останалите водородни двигатели, които позволяват на автомобилите да се движат с вода чрез електролиза.<br /> <br /> Първоначално започва с макет, а след това прави и по-сериозна конструкция, която да понася голямо натоварване. Сам прави чертежите на елементите, после ги сглобява и така двигателят еволюира постепенно. За разлика от изобретателите, които работят по двигатели, които използват атакувана с ток вода, на Владимир Димитров му хрумва да произвежда браунов газ чрез екстремно нагряване.<br /> <br /> Според него капка вода се превръща в горящ водород за части от секундата, като по този начин създава вакуум. Буталото на двигателя прави два работни хода, като за сравнение - 4-тактовият двигател има само един работен ход на четири такта, обяснява новаторът. Признава, че иска изобретението му да премине на по-високо ниво, но за целта му трябва помощ от инвеститори, защото не може да се справи със собствени сили и средства. Има идея да направи малък цех за преработване на бензинови генератори на ток, като се преустройва агрегатът във воден. Двигателят с вътрешно водно горене ще се самозахранва и така ще се получава електричество, обяснява още Владимир Димитров. Според него с този метод могат да се произвеждат и отоплителни уреди, както и други устройства на базата на измисления от него нов принцип на разлагане на водата.<br /> <br /> След като прави чертежите, сам сглобява елементите и заснема опитите на видео. Проектът е представен в интернет, като влизащите в специален форум дават нови и нови предложения за усъвършенстването на разработката. Явно авторът на изобретението не се страхува нито от отмъщението на световните производители, нито от кражба на идеята, щом я предоставя за обсъждане в мрежата, коментират и поддръжниците му.<br /> <br /> Самият той споделя, че би бил щастлив, ако повече мнения се обединят и създадат нова революционна формула за по-чиста и здравословна среда за живот. И независимо че методът е представен с научни термини, които не всички разбират, си заслужава да се надникне в обясненията на изобретателния варненец.<br /> <br /> <strong>Методът му засенчва електролизата<br /> </strong><br /> Всичко започва с първия видеоклип, в който се вижда какво става при комбинацията на солена вода и свещ - капката вода се превръща в горящ водород за части от секундата. &bdquo;Наличието на имплозия в бутален механизъм доказва, че това е горящ водород, а не плазма, както някои спореха в началото. Бих приложил този принцип за направата на отоплителен уред най-малкото, а ако става и за задвижване на автомобили - то защо не!&quot;, коментират почитатели във форума. Тайната е, че водата се съпротивлява.<br /> <br /> &ldquo;Методът е много лесен за разбиране, затова давам старите схеми, защото са много по-лесни за разбиране. Схемата за бензинов двигател е много по-сложна, а замерванията при експериментите с отопление на вода дават за резултати многократно по-ниска консумация (500W) за същия пламък, демонстриран от д-р Тренчев, разказва Димитров. Много добре разбирам тяхната разработка, но създаването на плазма е съпроводено от голям разход на енергия - 3000W, колкото консумира устройството им. При моя метод плазмата (волтова дъга) е само катализатор на процеса, затова и пламъкът жълтее&quot;, обяснява ученият.<br /> <br /> &ldquo;Но да се върнем на самия метод. Знаем, че от малко количество вода можем да произведем много повече браунов газ. Защо ни е тогава да атакуваме с ток толкова много вода, когато примерно получаваме газ колкото за 1 капка преработена вода в минута? При обикновена електролиза на положителната пластина се отделя кислород, а на отрицателната - оксиводород. Какво би станало, ако намалим контактната площ на отрицателната пластина - консумацията на ток ще се понижи, както и общото производство на браунов газ, но колкото повече намаляваме размера на отрицателната пластина, се концентрира производството на водород, който се отделя от нея. Нека сега си представим, че отрицателната плоча е с големината на игла, водородът ще се отделя само на върха й, потопен в електролита. Вече знаем къде е водородът, не може да избяга, той се отделя само там... Ами ако сега си представим, че заменим иглата с волтова дъга? Водородът ще се отделя само в единия край на дъгата и ще се запалва...<br /> <br /> Волтовата дъга създава хармонични импулси с голяма мощност, които атакуват водата и тя започва да се разлага с изумителна скорост. Важен е крайният резултат, а в случая той е налице...&rdquo;<br /> <br /> <strong>Съпротивлението на течността<br /> </strong><br /> &bdquo;Разбрахме, че водата се съпротивлява на процеса електролиза, но при определени условия тя губи съпротивителните си качества и се разлага с изумителна скорост. Колкото по-малко е количеството на водата, толкова по-голямо е нейното серийно съпротивление в схемата. А съпротивлението, което оказва на процеса, е по-малко... С една капка може да се направят десетки взривове, като част от водата се разпръсква или изпарява - проблеми, които са решени при преработения бензинов двигател. Да, приятели, двигателят харчи изумително малко вода&ldquo;, категоричен е експериментаторът. Остава творението му да види бял свят.<br /> <br /> &quot;Ако вече сте разбрали как работи двигателят, вече знаете, че това е нов тип двигател с вътрешно горене. Подаваме импулс за един работен ход, а получаваме втори ход напълно безплатно от създалия се вакуум (имплозия). Е, ако това не е свободна енергия! Двигател с два такта, два работни хода, като единият е напълно безплатен, а това си е 50% от работата на двигателя. Оборотите, които достига (ако са спазени някои изисквания), са много високи... Да, но както знаем от форума, лесно е на теория, трудно е на практика, обяснява още Димитров. Има много, много конструктивни проблеми, които е решил през годините, а също така притежава много материали, които доказват, че макетът на двигателя му, захранван с вода, е работещ./БЛИЦ&nbsp;<br />