Ситуацията е уникална в момента с това, че възможностите са много. А вероятно затова и по време на предизборната кампания почти нито една от партиите не пое някакъв сериозен ангажимент за коалиция. Това смята пиар експерът Александър Христов.
Пред програма "Хоризонт" той заяви, че е било разбираемо това, че след изборите партиите са били пестеливи в коментарите си.

По думите му правилната публична комуникация трябва да се бази на факти. "Ако все още няма факти и все още няма решения, все още няма вътрешни решения с кого ще се коалират или кого ще поканят – да, това би била правилна стратегия (за комуникация в първите часове след вота – бел.ред.), тъй като в противен случай изпращат погрешни сигнали – не само към избирателни, но и към потенциалните коалиционни партньори", обясни Христов.

Според пиар експерта по време на предизборната кампания повечето формации не са излезли с ясни и категорични послания. 

ОЧАКВАЙТЕ В БЛИЦ ЕКСКЛУЗИВНИ НОВИНИ И ГОРЕЩИ АНАЛИЗИ ЗА ИЗХОДА ОТ ПРЕДСРОЧНИЯ ВОТ