На 20 януари от 10 ч. се организира национален протест срещу мобилните оператори пред „Александър Невски”, припомнят читатели. А ние продължаваме с вашите мнения и новите ви предложения как да прекратим безобразията им.
<strong>Диди Тодорова: Ще стигнем до европейския съд<br /> <br /> </strong>Има ли адвокати сред нас в този форум? Ако само си пишем, пак ще ни вържат на панделка. Има си български институции, като не ни обърнат внимание в законоустановения срок, имаме право да сезираме европейския съд. Тогава ще им е мъчно, че не са имали сериозно отношение към потребителите си!<br /> <br /> <strong>Ivaylo Petkov Uzunov: Спешен външен одит<br /> </strong><br /> За да е справедливо и честно, трябва да им бъде направен спешно външен одит и да се изяснят нещата. Имат много вредна спрямо клиентите си политика. На места има лошо и некоректно отношение към клиентите, не са любезни и отзивчиви, искат оригинални документи, при положение, че разполагат с личните ни данни. Пълни простотии са нароили.<br /> <br /> <strong>Vladimir Ivanov: Подробна проверка как изчисляват сметките<br /> </strong><br /> Онзи ден ми звъннаха от Мтел и заявиха &quot;съжаляваме, но се е начислила по-голяма сума . Не са били смятани част от минутите като семейсто и приятели , а като обикновенни.&quot; Казах ОК, днес отидох да си платя една от сметките защото нали сега се натрупаха няколко накуп поради новата им система и новата ми беше 160 лв (!!!!!) сметка, каквато не съм правил до момента. Смятам, че тряба да се направи подробна проверка на начина, по който се изчисляват сметките в Мтел !!!! <br /> <br /> <strong>Светослав Христов: Да не бъдем овчедушни<br /> </strong><br /> Аз имах договор,който изтичаше..Отидох по техните правила да го прекратя един месец предварително..След луд скандал в един от офисите получих входящ номер и предизвестие за прекратяване..Трябваше да се явя в деня на истичане на договора и отидох..Мигаща служителка ми обясняваше,че поради въвеждане на новата измама - наречена клиентска платформа - не можело да се отрази в системата прекратяването на договора.Успокои ме, че щом имам входящ номер, всичко е ок. На следващия ден обаче полюбопитствах и установих, че договорът ми е продължен за още една година..Обявих картата си за изгубена и майната им. Нека да видя сега как М-тел ще ме осъди за неустойка или ще ме заплашва с Кредитреформ. Нека да заведат дело.Ще ме нервират и ако трябва до европейския съд ще стигна. А инак те ще продължат да си развяват байрака-докато овчедушният българин чинно се реди да си плаща сметките и продължава да си мълчи....<br /> <br /> <br /> <strong>Viktor Galabov: Пишете до фирмата майка в Австрия <br /> </strong><br /> В Австрия фирмата майка A1 Telekom Austria AG е най-реномираният мобилен оператор в страната с най-евтините разговори в ЕС. Тук такива проблеми просто няма. След изтичане на 2 години можеш да си прекратиш договора когато поискаш. Явно в Бг си действат някакви български закони. Но като идея бих дал да напишете оплаквания до генералния директор на A1 Telekom Austria AG Ханес Аметшрайтер. Едно 100-ина имейла на английски да им пратите, няма как да не разпоредят някаква проверка. Мисля, че не е лоша идея и искрено ви пожелавам успех.<br /> <br /> <br /> <em><strong>Чакайте продължение</strong></em><br />