Телевизия PRO.BG ще бъде закрита до края на годината. Новината била съобщена официално на работещите в медията днес, научи “БЛИЦ” от хора в телевизията.
Сутрешните блокове в събота и неделя се закриват, новинарските емисии падат, а репортерите и водещите са привикани от ръководството, за да подпишат предизвестията си. <br /> <br /> По ефира на телевизията ще се излъчват само филми. А марката PRO.BG ще бъде пребрандирана с разширение, както и останалите телевизии от семейството на бТВ. Това е последното решение на СМЕ (Central European Media Enterprises), която купи бившата телевизия на Мърдок заедно с останалите й 7 медии. В България СМЕ се представлява от румънци, работещи в представителството на медийната империя там.<br /> <br /> Първоначалният замисъл бТВ и PRO.BG да се слеят се провалил заради слабата гледаемост на втората. Както &ldquo;БЛИЦ&rdquo; писа пръв, новите собственици възнамеряваха да вдигнат рейтинга на PRO.BG като преливат кадри и правят масирана реклама на едната медия в другата, но очевидно опитите не са дали резултат. Още тогава служители и на двете медии бяха уволнявани дори без предупреждение. През този период много от второстепенните звена обслужваха и двете телевизии. Очевидно обаче дори и икономиите не са успели да покрият лошите резултати на PRO.BG. <br /> <br /> От януари догодина ще се препозиционира изцяло PRO.BG, като се създаде нов канал под марката bTV, съобщиха официално оттам. В обновената програма на новия канал&nbsp;акцентите&nbsp;ще са кино, актуални програми, спорт и други ексклузивни предложения.<br /> <br /> &ldquo;bTV Media Group има много амбициозни планове за следващата година. Цялостното препозициониране и ребрандиране на PRO.BG е част от тази стратегия и е естествена следваща стъпка в нашето развитие. Зрителите ще се наслаждават на новите ексклузивни предложения на всички канали в нашата група, включително радио и интернет каналите&rdquo;, коментира Вики Политова, главен оперативен директор на bTV Media Group.<br /> <br /> На въпрос на БЛИЦ дали препозиционирането на канала означава, че Pro.bg се закрива, мениджърът по комуникации на bTV Media Group Константина Маркова отговори с &quot;не&quot;. Тя повтори, че каналът ще е с ново име и обновена програма, но че за момента няма да бъдат разкрити повече подробности нито за екипа, нито за програмната схема. <br />