Не се сещаме за нещо по-добро от видео с няколко спортни автомобила в тази съботна сутрин, които всъщност са едни от последните представители на ръчните скорости. Разнородния избор на carfection включва достъпни представители на предното предаване, 4х4 и задното, както и един супер спортен автомобил, пише fakti.bg.
Първият е англичанина MINI JCW Challenge - 231 конски сили и 320 нютонметра идващи от новия 2.0-литров двигател, но с много по-твърди настройки на окачването и нови джанти в пакетът Challenge, както и по-отворена изпускателна система. Припукващ, стилен и оригинален мъник, който е способен да разплаче много по-скъпи и мощни автомобили на пистата и извън нея, като същевременно се е доказал с времето.

Вторият съвсем скоро попадна в нашите ръце - Ford Focus RS. За него автоматични скорости, дори и не се предвиждат. Мощноста от 350 конски сили и 440 нютонметра идваща от 2.3-литровия EcoBoost се разгръща плавно и автомобилът има тонове сцепление, като поведението му на пътя е по-близо до това на автомобил със задно предаване. Този автомобил ни кара почти да забравим за съществуването на култовите Evo и WRX STi.

Третия идва от Германия и най-бързото определение за него е малкото братче на GT3. Предпочитанията на феновете към Cayman GT4 са значителни и определено е един от бестселърите. Това е лесно обяснимо - шест ръчни скорости, атмосферни 385 конски сили от 4.0-литровия боксер и много от триковете на GT3 - предният мост, спирачките, както и джантите. Тук обаче, разпределението на тежеста е много по-добро, защото двигателя е средноразположен. 

Последният четвърти е нещо много ценно и рядко - Aston Martin V12 Vantage S. Амосферен 12-цилиндров 6.0-литров двигател с мощност от предостатъчните 571 конски сили и 620 нютонметра и седем ръчни скорости с обратна подредба - машина за пуристи със звук и присъствие, които трудно могат да бъдат дупликирани. Интересното за него, е че независимо от ръчната или автоматичната скоростни кутии, ускорението е едно и също - 3.7 секунди от 0 до 100.