Нарушенията по договорите на обслужващия персонал в морските ни курорти не спират. След изтичането на най-добрия сезон от 25 години и усилена работа на служителите по хотелите, които често са недостатъчно за извършването на капацитета работа в един хотел, един служител на хотел разказва за преживяването от работата и съответното заплащане.
Служителят пожела да остане анонимен, пише "Нова Варна".

Ето и разказа му:

Още със започването на работа в хотела трябваше да се сблъскам с липсата на работно облекло, трябваше сам да си го осигуря, за което никой не ме компенсира и трябваше да го покрия с мои средства.

Не искам да споменавам за допълнителните дейности, които всеки трябва да върши, всеки, който е работил на златните ги знае, но не се оплаква, в крайна сметка очаква да му се плати хубаво за това. Но тук идва парадокса, направо се втрещих, когато си видях фиша за плащане на заплатата, първо трябва да кажа, че съм работил 27 дена в месеца, шест дена в седмицата, а на фиша пише 17 дена, предполагам са вкарали почивните дни във фиша и са си измили ръцете, но по този начин нито ми дават да си почина, нито ми плащат почивните дни, нито ми плащат за изработените.

Абсолютна експлоатация без заплащане! Подобни неща се случиха и с мои колеги, но никой не се оплаква. Защо? Стига сме работили и мълчали, стига са ни лъгали, докато шефовете се давят в пари.