Успехът на бизнеса и кариерата Ви в продажбите зависи от взаимоотношенията и лоялността на клиентите. В днешната конкурентна среда и постоянно развиващия се пазар, е много трудно и скъпо да привлечете клиенти, а те могат да предадат огромна стойност на Вашата компания.
През ноември 2016 година един от най-известните и успешни бизнес лектори, Брайън Трейси, идва в България, за да изнесе семинара на годината - “Изключителни умения в продажбите”. Обучението ще помогне на специалистите по продажби да постигнат точно това - да преобразят подхода си, за да печелят повече продажби и лоялни клиенти.

Съществуват три фактора, които да Ви помогнат  да спечелите лоялността на клиентите. И трите фактора си взаимодействат и никой от тях не бива да се пренебрегва, защото те са това, което Ви отличава от другите, които искат да продадат същата услуга или продукт на същата цена.


Трите фактора за изграждане на лоялност на Вашите клиенти са:
 

Стабилните взаимоотношения
 
Трябва да се изградят взаимоотношения на взаимно доверие и след това да се премине нататък към другите стъпки в процеса на продажба. В изграждането на връзка между Вас и клиента Ви проличава и това, което Ви различава от конкурентите.

В много случаи качеството на тези взаимоотношения е конкурентно предимство, което ви позволява да надминете останалите от Вашия бранш, които предлагат същото на сходни цени. 

Партньорство

Следващ важен елемент от изграждането на доживотна лоялност е партньорството. Когато преговаряте с бизнесмен, може да сте сигурни в едно - този човек мисли ден и нощ за бизнеса си. Наистина това, което прави, му е много близко и ценно. Може да използвате това. 
Ако подходите към Вашия клиент, като го питате въпроси за бизнеса му и търсите начини да му помогнете да управлява бизнеса си по-ефективно, клиентът ще Ви почувства по-близки и ще иска да бъде свързван с Вашата компания и с Вас самите. 

Този подход за партньорство е ключовият метод да се откроите от другите, като изградите не само партньорство, но и лоялни взаимоотношения за неопределено дълъг период от време.

Продажба чрез консултиране

Третият метод за изграждане на лоялността на Вашите клиенти е подходът на съветването. Когато се поставите в позицията на съветник, и цялостната Ви нагласа определя да служите на клиента Ви като човек, който знае правилното решение за тях и може да им помогне в разрешаването на проблемите им. 

Като партньор на Вашите клиенти, трябва винаги да търсите начини да помагате и съветвате клиентите си за начини да намалят разходите си и да подобрят резултатите в сферата им на влияние. 

Ако искате да сте истински експерт в продажбите, трябва да не се ограничавате в помощта, отнасяща се до бизнес въпроси, а да се грижите и за цялостния успех на клиентите Ви. Не забравяйте, че това са хората, от които очаквате лоялно отношение и повторна покупка. Бъдете и Вие честни и лоялни към тях!

Удовлетворението на клиента е преди всичко!

Управлението на качеството може да бъде дефинирано като “Установяване на нуждите на клиента  и предоставяне услугите и продуктите за удовлетворяване на тези нужди и желание.” За щастие, няма никаква мистерия около тази дефиниция.

Огромна част от продажбите са в следствие от разпространението от уста на уста. Почти всичко, което сте купували, е след като сте чули, че някой друг, закупил същия продукт, е доволен от качеството. 
Само една препоръка от нов клиент е съизмерима с 10 Ваши обаждания на  потенциални клиенти. 16 пъти по-лесно е да продадете на вече доволен клиент с опит от Вашия продукт, отколкото да предлагате на напълно незапознат с Вашите услуги и продукти потенциален клиент.

Вашите отдаденост и посвещаване на това да сте полезни на клиентите Ви до такава степен, че да ги запазите до живот и да останат лоялни на Вас и компанията Ви, е едно от най-умните и доходоносни стратегии за стабилизиране и разрастване на бизнеса Ви и Вашите успехи.

Възползвайте се от възможността си да научите повече стратегии за това как да се превърнете в експерти в продажбите, като присъствате на практическия семинар на Брайън Трейси в София. Билети може да запазите на www.BrianTracy.bg.