30 години и 1 млн. бройки по-късно: новият Suzuki GSX-R1000 (СНИМКИ)
Шестото поколение на GSX-R 2017 е „най-мощното, най-бързо ускоряващото и най-екологичното GSX-R до момента”
Шестото поколение на GSX-R 2017 е „най-мощното, най-бързо ускоряващото и най-екологичното GSX-R до момента”.
EKO Racing School с Мартин Чой се проведе за пета поредна година
Новият двигател генерира 199 к.с. при 13 200 об./мин, а въртящият момент от 116 Нм идва при 10 000 об./мин. Тези параметри са станали възможни след разширяване диаметъра и намаляване хода на буталото, което се отразява на най-високата степен на сгъстяване (13,2:1 спрямо предишната 12,9:1). Системата за променливо газоразпределение пък намалява разхода.
Както може да се очаква, новият GSX-R е натъпкан с електронни системи, започвайки с Inertial Measurement Unit (IMU), която контролира 10 нива на тракшън контрола на мотора и ABS. След това е Drive Mode Selector, който позволява на водача да превключва между различни карти на двигателя, променящи характеристиките на разгръщане на мощността.
В помощ на мотоциклетиста е новата система за бърза смяна на предавките (без съединител), както и ланч контрол система. Новият LCD приборен панел показва повечето от параметрите на мотора.
За шасито се казва, че е напълно ново и олекотено с 3 кг спрямо предходното. Задната подрама е олекнала с килограм.
Моделът идва в две версии, GSX-R1000 е снабден с вилка Showa Big Piston, докато GSX-R1000R разчита на Balance Free. Задният получава и Showa BFRC (Balance Free Rear Cushion Lite) амортисьор отзад, за който се твърди, че дава на мотоциклетиста повече усет за пътя.
Стандартно се предлагат LED фарове, задни светлини и мигачи, а емблематичният цялостен дизайн на GSX-R е запазен и оптимизиран. Цветовата схема е пренесена от предходния модел, но тя и не изисква промени.
Последвайте ни
0 Коментара: