Търговските медии не трябва да допускат политиците да ги използват за „черен пиар“, компроматни войни, скандали и спекулации в рамките на предизборната кампания. Това каза пред „Фокус“ Мария Стоянова, председателят на Съвета за електронни медии.
Тя допълни, че в развлекателните формати биха могли по някакъв начин доста достъпно и адекватно до аудиторията да достигнат информации, свързани с предизборната кампания. „Има възможности и всички професионалисти знаят кои са те, така че да не се прави реклама на един или друг кандидат и въпреки това предизборната кампания като събитие в нашата страна да присъства“, уточни Мария Стоянова.

Тя каза още, че нарушенията на медиите най-вече са в деня на размисъл, когато се проявява креативност и се правят популярни класации. По думите и важна е и ролята на анализите на политолози, социолози и журналисти по време на кампанията.