Испанската фирма "Индра", която трябва да въведе модернизирания транспорт на Пловдив в 21-и век, най-после разкри липсващата брънка във веригата, за да заработи електронното таксуване. Методът е описан на дисплея на апаратите за таксуване, които са монтирани до вратите на автобусите. Макар че огромната част от тях все още съобщават, че „устройството не работи”, наблюдателна пътничка успя да улови истината в кратък момент на включен валидатор.
Инструкцията на пръв поглед е шокираща - "Оближете картата". На снимката ясно се вижда трябва да се направи пътникът, за да бъде отчетена пластиката му за возене в рейса, пише "Марица". 

Като се замисли човек, стига до извода, че явно възможностите на техниката и познанията по български език на испанците. Обяснението е просто - липсва място за първата буква от думата - "д". И вместо "доближете", пише "оближете". Щеше да е много смешно, ако не ставаше дума за платените 20 милиона лева за този проект, коментираха възмутени пасажери.

Месеци наред след разписания стартов срок електронната система не успява да проработи изрядно, а когато се опитва, го прави сензационно и запомнящо се. Миналата седмица таблата на испанците ни "телепортираха" директно три години напред. "Може би така изглежда транспортът на бъдещето - чакаш автобуса от 2018 година, а вътре си облизваш картата, за да пътуваш. Представете си каква вакханалия ще настане в рейсовете, ако следвате стриктно инструкциите. А с билетите какво да правим", питат пловдивчани.