Важността на един автомобилен салон се определя от броя на прототипите, които показват бъдещата посока на развитие на отделните марки, както и по броя на серийните модели, които ще се превърнат в основни играчи в отделните сегменти. Ако се вземе предвид казаното, то тазгодишното изложение в Париж издиша. Прототипите не бяха много, важните серийни модели също. Без съмнение обаче Skoda Kodiaq ще се превърне в лидер в своя сегмент и това бе една от големите серийни звезди на салона, пише vesti.bg.
На щанда на марката имаше цели 7 изложени Kodiaq, като най-крещящ беше зеленият, цвят, който компанията използва за концептуалните си автомобили. В този цвят бе и Vision S, на база на който е развит дизайнът и на серийния модел. На щанда дo aвтомобила седяха красиви хостеси.

Дължината на Kodiaq е 4697 мм, широчината е 1882 мм, а междуосието е 2791 мм, показател, по който Kodaiq бие всички свои конкуренти от SUV сегмент С. Фактът, че багажникът му е най-голям в сегмента, е повече от ясен: със своите 720 литра той е най-големият в класа, а при спуснати задни седалки достига 2065 литра. 


 

Автомобилът ще се предлага с пет двигателя – три бензинови и два дизелови. Базовата версия ще се предлага с 1,4-литров TSI със 125 к.с. Следващият отново 1,4-литров TSI, но със 150 к.с. и 6-степенна DSG-трансмисия. Топ бензиновият модел ще разчита на 2,0-литров TSI, чиято мощност е 180 к.с. Той работи съвместно със 7-степенна DSG кутия.

Дизеловите варианти са с 2,0-литров TDI мотор, който развива 150 и 190 к.с. Най-мощните бензинов и дизелов вариант ще се предлагат със задвижване на четирите колела, докато другите ще могат да се поръчат и с предно предаване. Ако клиентът доплати, той ще може да оборудва автомобила си с електронно-управляеми амортисьори.

 


 

Разпределянето на въртящия момент между двете оси е поверено на Haldex от пето поколение. Водачът може да избира между пет режима на задвижване: стандартен, икономичен, спортен, индивидуален и оф-роуд.