Компанията Wrangler реши да разшири своята аудитория сред купувачите и да се обърне към феминистките. За тази цел фирмата подготви реклама, в която жени обясняват, че те представляват нещо повече от просто дупета. Това предизвика вълна от протести в социалните мрежи, съобщава Metro.
Сега компанията е обвинявана в сексизъм заради това, че рекламата е фокусирана изключително върху женските дупета. Освен това потребителите в интернет са възмутени от баналните мотивиращи фрази, които са използвани в клипа.

Например, в един от кадрите жена казва: "Една част от вашето тяло не трябва да определя вашата личност", а след това камерата в голям план показва нейните задни части. 

Фирмата рекламира по този начин моделите от новата си колекция, които, както те убеждават, ще стоят добре на всяка жена и няма да им се налага да си купуват безкрайно количество дънки.

Те твърдят, че рекламното видео е насочено към това хората да обърнат внимание най-вече върху личността на жените, снимани в клипа, а не върху задника им.

Обаче голяма част от потребителите в мрежата написаха, че за реклама, която твърди, че жената не е само нейното дупе, има твърде много изображения на точно тази част от тялото.

Превод и редакция: БЛИЦ