Платформата Фенс (fans.com) позволява на меломаните да споделят впечатленията си от концерти и изпълнители и да сърфират в база данни с над 5 милиона минали събития, съобщи АФП, цитиран от БТА. Сайтът е най-новият проект на предприемача Питър Шапиро и е създаден с амбицията да стане алтернатива на Facebook, специално за музикалните фенове.
Мениджърът по развитието на сайта Джеф Колдуел заяви, че настоящият набор от социални мрежи е прекалено франгментиран за меломаните, които следват много артисти, или биха желали да има граница между музикалната им страна и останалата част от живота им.

Засега групите "Грейтфул дед" и "Фиш" са събрали най-много почитатели в новия сайт - повече от 12 000 всяка, докато феновете на Кейти Пери например, наброяват едва 300.