След анонсирането на Facebook  Live, мнозина са на мнение, че писаното съдържание ще изчезне, защото всички ще започнем да комуникираме помежду си с видео. Не е сигурно дали тези мрачни прогнози ще се сбъднат, но едно е сигурно и то е, че стриймването на видео на живо е мощно средство за популяризиране на всеки бизнес, пише digital.bg.

От Forbes изтъкват 6 причини да започнете да стриймвате видео на живо.

1. Автентичност

Това е принцип. Хората не вярват на рекламите. Ето защо не е нужен предварително скалъпен сценарий, за да рекламирате марката си.  

2. Показване на реалността

Докато роботите стават все по-човекоподобни, хората като че ли се стремят да станат съвършени и безупречни, тоест да бъдем роботи. Никой не е съвършен, това се отнася и за компанията, която управлявате. Нека хората знаят за недостатъците ви, но и да виждат желанието ви да се развивате.

3. Съпричастност

Стриймването на видео на живо прави хората съпричастни на събития, на които те не могат да присъстват физически.

4. Това е успешно

Приложението Periscope има около 10 милиона потребители, и една част от тях са фирми, търсещи начини да популяризират тяхната марка. Те използват Periscope, за да осведомяват хората за продуктите си, които предстои да излязат на пазара или за предстоящи събития. Коментарите на живо и социалните аспекти създават ангажираност у хората и от това печелят много повече компаниите отколкото от реклама пусната по телевизията, която никой не гледа.

5. Разрушава преградата

Преди появата на възможността за излъчване на видео на живо имаше физическа и социална стена между марките и техните аудитории. Тази иновация в комуникацията събори бариерата между хората. Воденето на разговори и презентациите в реално време, събира хората заедно, независимо от разстоянията между тях.

6. Мощен и завладяващ начин да популяризирате бизнеса си

Хората обичат да споделят завладяващите моменти, които са преживели със своите приятели и познати. Ако вие им предложите забавление, ще ги превърнете в инструмент рекламиращ вашия бизнес. Много по-впечатляващи за хората са нещата, в които те са участвали.