Джеф Хардман, съсобственик на компанията Cleveland Bagel знае, че бизнесът му има потенциал, но за момента всичко се свежда до усилена работа и малко печалби. “Не съм получавал чек от седмици“, признава Хардман.
За известно време бизнес партньорът му Дан Хербст дори спял в колата си близо до наетата от тях кухня, за да бъде там рано сутринта. Това обаче било преди двамата да постигнат сделка за инвестиране на 100 000 долара в новото риалити бизнес шоу на CNBC "Cleveland Hustles", чиято премиера се състоя в сряда. Шоуто е съсредоточено върху вдъхването на нов живот на Gordon Square в Кливланд, който е преживявал и по-добри времена, пише profit.bg.

Шоуто дало на Cleveland Bagel възможност да се сдобие с магазин за продажби на дребно и евентуално да се превърне в национална марка в областта на замразените храни. За целта Джеф Хардман и партньорът му Дан Хербст първо трябвало да впечатлят инвеститора Алън Глейзън, бивш рекламен директор. Предприемачите от Cleveland Bagel искали инвестиция в размер на 100 000 долара за 25 на сто от акциите в компанията им. Но преди да поеме ангажимент, Глейзън искал да се увери, че могат да се справят в областта на продажбите на дребно.

Така че той ги предизвикал да създадат временен магазин, за да ги подложи на тест. Целта им била да продадат гевреци за 400 долара за един ден.

Първоначално Хардман и Хербст решили да отворят магазина вечерта, вместо да преследват сутрешните клиенти, които са по-естествена мишена за гевреците. В крайна сметка обаче водещият на "Cleveland Hustles" Бонин Боу ги убедил да отворят сутринта. Магазинът се превърнал в тотален хит, като надхвърлил предизвикателството на Глейзън за продажбите с над 300 долара. След като видял потенциала на Cleveland Bagel, той се съгласил да инвестира 100 000 долара за 25%-я дял от компанията. В следващия етап на шоуто тя ще опита да отвори истински магазин за продажби на дребно в рамките на три месеца.